Skip links

Inspiratie

Waarom microconversies nuttig zijn om bij te houden

Waarom microconversies nuttig zijn om bij te houden

Tags

Microconversies zijn kleine doelen op jouw website om te meten of een bezoeker geïnteresseerd is in jouw dienst of product. Deze microconversies zijn minstens net zo belangrijk als ‘normale’ conversies. Eén van de belangrijkste modellen die wij inzetten voor klanten is het See Think Do Care-model van Google. Dit model helpt om de klantreis in kaart te brengen. In de

Web Share API: delen op sociale media zonder verhoogde laadtijd

Web Share API: delen op sociale media zonder verhoogde laadtijd

Tags

Heb jij nog verouderde share buttons op jouw website? Tijd om ze te vervangen door een GDPR-proof, native & supersnel alternatief. Maak kennis met Web Share API. Veel websites maken gebruik van deel-knoppen van populaire sociale media, zoals Facebook, Twitter, Whatsapp en Instagram. Bezoekers kunnen hierdoor een blog, product of lnformatiepagina met één klik delen. Het is makkelijk om sociale

Gratis webshop beginnen: onze ervaringen met Shopify, Wix en MijnWebwinkel

Gratis webshop beginnen: onze ervaringen met Shopify, Wix en MijnWebwinkel

Tags

Wil je graag jouw eigen webshop starten? Er zijn inmiddels veel websites waar je gemakkelijk en goedkoop een shop begint. In dit blog bespreken we de beste mogelijkheden en zetten we Wix, MijnWebwinkel en Shopify naast elkaar. Tien jaar geleden kostte een gemiddelde webshop bouwen minstens 10.000 euro. Er waren nog weinig goede open source-systemen, waardoor internetbureaus vertrouwden op eigen

Plaatsnamen in jouw Google Ads-advertenties? Zo werkt het!

Plaatsnamen in jouw Google Ads-advertenties? Zo werkt het!

Tags

Maak jij al gebruik van advertentieaanpassers in Google Ads? Het is een slimme manier om advertenties nóg beter te maken. Een van de beste advertentieaanpassers is de mogelijkheid om een dynamisch advertentie-element te gebruiken, zoals een plaatsnaam. Stel, je opereert landelijk, maar je wilt wel graag overkomen als een lokale speler om de kans op een sale te vergroten. Hoe

Connecties uitnodigen voor je LinkedIn bedrijfspagina: zo doe je dat!

Connecties uitnodigen voor je LinkedIn bedrijfspagina: zo doe je dat!

Tags

Sinds kort is het mogelijk om connecties uit te nodigen voor je LinkedIn bedrijfspagina. Handig, want zo kan het aantal volgers op LinkedIn flink toenemen. Natuurlijk is het alleen handig om dit te doen als je ook daadwerkelijk je LinkedIn bedrijfpagina gebruikt. Plaats je regelmatig updates? Is het profiel up to date? Dan kan het zinvol zijn om connecties uit

Meer volgers voor jouw bedrijfspagina op LinkedIn? 12 tips!

Meer volgers voor jouw bedrijfspagina op LinkedIn? 12 tips!

Tags

Bedrijven op LinkedIn hebben vaak een zogenoemde Company Page, oftewel een bedrijfspagina. Er kunnen meerdere beheerders aangesteld worden om de pagina bij te werken. Zo is het mogelijk om een coverfoto te kiezen, een uitgebreide beschrijving te plaatsen en om updates te delen. De volgers van jouw bedrijfspagina krijgen deze updates te zien in hun tijdlijn. Het is dus zinvol

Gemiddelde beoordeling
Stormachtig★★★★★5.0
51