Nieuws
Nieuw: gebruik onze gratis SEO-verkeerschatter

Wil je zelf werken aan het verbeteren van de vindbaarheid in Google, maar weet je niet of het zinvol is? Gebruik onze nieuwe verkeerschatter. De verwacht verkeer calculator is online te gebruiken. Eerst bepaal je de zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden in Google. In de AdWords zoekwoordplanner of in SE ranking controleer je hoeveel […]

Lees dit blog
Nieuws
SE Ranking: de beste SEO-tool? Misschien wel!

Een goede SEO-tool vormt de basis van ieder zoekmachineoptimalisatietraject. Er zijn honderden tools in omloop waarmee je zoekwoordposities kunt monitoren, ziet wat concurrenten doen en nieuwe mogelijkheden voorgeschoteld krijgt. Is er één beste SEO-tool? Nee, maar graag leg ik uit waarom ik zelf SE Ranking gebruik. Als een organisatie nog geen SEO-tool gebruikt, adviseer ik […]

Lees dit blog
Nieuws
Effectieve e-mailmarketing: hoeveel actieve abonnees heb jij?

“Ik heb een lijst met 100.000 adressen”, bluft een collega-marketeer. Hij klopt zichzelf op zijn borst, alsof het een knappe prestatie is. 
Om heel eerlijk te zijn is het niet moeilijk om veel e-mailadressen te verzamelen. Er zijn inmiddels tientallen goede plugins om mensen te motiveren een e-mailadres achter te laten, zoals OptinMonster, Bloom en […]

Lees dit blog
Nieuws
Vijf tips om een betere kwaliteitsscore te krijgen in Google AdWords

Adverteer je op een bepaald zoekwoord in Google AdWords en heb je een te lage kwaliteitsscore, dan betaal je automatisch te veel aan Google. Tijd voor verandering. Stel, je hebt een webshop in rode rozen en je adverteert op het zoekwoord ‘rode rozen’ in Google AdWords, dan is het interessant om te kijken wat de […]

Lees dit blog
Nieuws
Sendy: 50 keer goedkoper mailen dan via Mailchimp

Bij Mailchimp betaal je 500 dollar per maand om 100.000 mensen te bereiken. Zijn er goedkopere alternatieven? Jazeker! Wanneer je mailt via Amazon SES betaal je slechts 0,10 dollar per 1.000 e-mails. Stel, ik verstuur een mail naar 100.000 mensen, dan betaal ik dus slechts 10 dollar. 
Als ik een keer per maand een mail […]

Lees dit blog
Nieuws
Snaidero Concept Store: nieuwe site voor toonaangevend keukenbedrijf

Snaidero is een schitterend keukenmerk. Rudy Jacobse uit Arnemuiden is de grootste Snaidero-fan van Nederland en verkoopt Italiaanse design keukens van dit merk in zijn Snaidero Concept Store. Wist je dat Rudy regelmatig bij klanten thuis gaat koken? Dan demonstreert hij direct de nieuwste keukenapparatuur. Tim van Stormachtig ontwikkelde een nieuwe website voor Snaidero Concept […]

Lees dit blog
Nieuws
Kijk uit met online beeldmateriaal: een boete ligt zo op de mat

Beelden in Google Afbeeldingen kun je niet zomaar kopiëren en op je eigen site gebruiken. Voor je het weet heb je een claim aan je broek. Fotografen verdienen hun brood met foto’s. Het is dus heel zuur als hun beelden plotseling op allerlei sites terugkomen, terwijl zij hier niet voor betaald hebben gekregen. Fotografen hebben […]

Lees dit blog
Nieuws
Een bouncepercentage is altijd te verlagen, maar gijzel je bezoeker niet

Bouncepercentage is zo’n term die te pas en te onpas wordt gebruikt. Wat zegt een bouncepercentage nu echt? En is een bouncepercentage gemakkelijk te verlagen? Het bouncepercentage geeft aan hoeveel mensen niet doorklikken op jouw site. Deze bezoekers verlaten de site dus nadat zij één pagina hebben gezien. Voorbeeld: tien bezoekers komen op jouw site. […]

Lees dit blog
Nieuws
Een live chat op je site: dé manier om klanten snel te binden


“I need it, everything now,” zingt Win Butler van Arcade Fire op het nieuwste album. Everything now. Ook bezoekers op jouw website willen alles nu. Een live chat is de manier om ze snel te binden. Alles nu. Steeds meer bedrijven zijn altijd bereikbaar via Twitter, Facebook, Instagram, e-mail en… live chat. Consumenten verwachten ook […]

Lees dit blog
Nieuws
Hoe houd je de klanttevredenheid op topniveau?

Klanten hebben steeds hogere verwachtingen van bedrijven. Zeven tips om de klanttevredenheid te verbeteren. #1 Doe geen 100, maar 110 procent! Het is misschien een beetje cliché, maar doe altijd net iets meer dan een klant verwacht. Stel, een klant komt bij mij voor een AdWords-campagne, dan geef ik ook wat tips om de website […]

Lees dit blog