1

Menu

60% groei van abonnees

Dé muziekstreamingdienst met

groei van 60% in abonnees

FamilyStream is een muziekstreamingdienst met de grootste reformatorische en klassieke collectie. Stormachtig startte in 2018 met social marketing & e-mailmarketing. In dit jaar groeide het aantal abonnees met 60%. Wegens dit succes gaan we in 2019 nog meer kanalen inzetten, waaronder adverteren op YouTube en displayadvertising.

Vergroten van het aantal klanten

Succes van social marketingcampagnes

We beheren drie kanalen: Instagram, Facebook en Twitter. Hier plaatsen we aantrekkelijke content in de huisstijl van FamilyStream. Deze huisstijl is gerealiseerd door G2O. De doelstelling van de social marketingcampagnes is het vergroten van het aantal klanten, maar ook de voordelen van FamilyStream in beeld brengen (bijv. streamen via Sonos) en nieuwe albums presenteren. Zo maakten we voor FamilyStream een video, waarin de nieuwste releases worden getoond.

Daarnaast versturen wij eenmaal per maand een e-mail naar abonnees. Zij ontvangen luistertips en achtergrondinformatie over artiesten op FamilyStream.

Stel een vraag

Hoe kunnen wij jou helpen?

Ben je benieuwd hoe wij jouw online omzet kunnen verhogen? Ben je op zoek naar ‘quick wins’ of wil je het strategisch aanvliegen met een marketingplan? Wij helpen je graag.

Maak een afspraak voor een vrijblijvend gesprek in Dirksland en hopelijk kunnen we iets voor elkaar betekenen! Open de chat rechtsonder om direct een afspraak te plannen.