Skip links

Stormachtig is officieel Google Partner

Sinds deze week is Stormachtig Google Partner. We zijn erg trots dat we onszelf partner van Google mogen noemen. Het is voor jou als klant een bewijs dat we de kennis en expertise hebben om Google-producten optimaal in te zetten.

Wat betekent dat: Google Partner?
Om Google Partner te worden moet een bedrijf meer dan twaalf maanden een AdWords-beheerdersaccount hebben en daarnaast meer dan 10.000 dollar per negentig dagen uitgeven. Ook moet minstens één werknemer bepaalde Google-certificaten behalen. Daarnaast kijkt Google naar omzetgroei van klanten en klantbehoud.

Waarom is Stormachtig nu pas Google Partner?
Stormachtig is in 2017 begonnen en het bedrijf (of beter gezegd: ons AdWords-beheerdersaccount) moet minimaal een jaar bestaan om in aanmerking te komen voor de Google Partner-badge. Aan alle andere voorwaarden voldeden we al wel. Wist jij bijvoorbeeld dat we per 90 dagen al meer dan 100.000 euro AdWords-budget uitgeven voor onze klanten?

Wat zijn de voordelen voor mij als klant?
Als klant kun je erop vertrouwen dat wij een AdWords-campagne op de juiste manier inrichten en beheren. Daarnaast weet je dat wij op de hoogte zijn van de laatste trends. Wist je dat online marketeers ieder jaar opnieuw de certificeringen moeten behalen om Google Partner te blijven? Dat is belangrijk, want maandelijks worden er nieuwe functies toegevoegd aan Google AdWords.

What’s next?
We willen nog meer certificaten halen, zoals het Display Advertising-certificaat en het Google Analytics-certificaat. Daarnaast hopen we in de toekomst Google Premier Partner te worden. Voor Premier Partners gelden nog strengere regels op het gebied van omzet en certificeringen. Alleen de beste online marketingbureaus in Nederland zijn Google Premier Partner, dus hopelijk komt die droom snel uit!

Gemiddelde beoordeling
Stormachtig★★★★★5.0
51